عیب یابی و رفع ایرادات پکیج دیواری

یکی از مهم ترین روش های افزایش طول عمر استفاده از یک وسیله ی برقی، رفع اشکالات و تعمیر آن است و یکی از مهم ترین اصول در این پروسه، عیب یابی دستگاه می باشد که از طریق آن می توان به طور دقیق علت ایجاد مشکل و اختلال را پیدا کرد. زمانی که عیب یابی به بهترین شکل صورت بگیرد، می توان در مدت زمانی مناسب و با صرف هزینه ای معقول قطعه ی معیوب را تعویض یا تعمیر نمود، اما اگر این بررسی و تشخیص عیوب به صورت حرفه ای انجام نشود، نمی توان به طور اصولی و دقیق مشکل را شناسایی کرد و خود این موضوع یکی از عواملی است که معمولا افراد مجبور می شوند بارها از سرویس های تعمیرات پکیج در کرج ، تهران و سایر شهرها استفاده کنند. عیب یابی اصولی نیز نیازمند تخصص، تجربه و مهارت کافی است به همین دلیل است که می گویند از خدمات تعمیرگاه های معتبر و مراکز شناخته شده استفاده نمایید؛ زیرا معمولا این مراکز در گزینش سرویس کاران و تکنیسین ها به عنوان همکار سختگیری بیشتری دارند و یا بعد از سپری شدن دوره های آموزشی و قبولی در تست های عملی، این اشخاص به عنوان کادر فنی پذیرفته می شوند. بر این اساس زمانی که به جهت تعمیر پکیج فردی به منزل یا محل کار شما اعزام می شود می تواند با تکیه بر تخصص و تجربه ی کافی خود، دستگاه را به خوبی عیب یابی کرده، مشکل را تشخیص دهد و آن را به بهترین شکل رفع نماید. با این روش از هزینه تراشی های اضافی به میزان زیادی کاسته خواهد شد و وقتی که از با کیفیت ترین سرویس های تعمیرات پکیج استفاده کنید، امکان به وجود آمدن و تکرار آن مشکل در دستگاه به حداقل خواهد رسید.

برخی از متداول ترین ایرادات پکیج

-          شوفاژ ها گرم نمی شوند.

-          آب از گرمای کافی برخوردار نیست و مدام سرد می شود.

-          دستگاه فندک نمی زند.

-          در هنگام روشن شدن صدای جرقه ی زیاد شنیده می شود.

-          فشار آب ثابت نیست.

-          میزان فشار مجاز در سیستم پکیج زیاد است.

-          دمای آب نمایش داده شده بر روی پکیج بالا است، اما آب همچنان سرد می باشد.

-          دستگاه مدام فندک می زند ولی روشن نمی شود.

خواندن 677 دفعه

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید